کمپين چيست؟ کمپين په نقشي در بالابردن بازديدهاي پيجمان ايفا مي کند؟ چگونه مي توان کمپين خوب را شناسايي کرد و به آنها پيوست؟هدف از کمپين بدست آوردن هدفي مشخص در يک بازه زماني تعيين شده است . مثلا شما وقتي کمپني نظرسنجي در مورد يک سريال يا يک محصول را در نظرسنجي قرار مي دهيد اين  نظرسنجي در يک بازه زماني کاربرد دارد. در اين پست سعي داريم انواع کمپين ها و نحوه کارايي آنها را به صورت مفيد و موثر بيان کنيم.


1- کمپين هاي اطلاع رساني:اين نوع کمپينها براي اطلاع رساني درباره نحوه فعاليت پيجمان و چگونگي فعاليتها و با هدف افزايش آکاهي مخاطبان صورت مي گيرد.


2-کمپين هاي انگيزشي: که در آن مخاطب با ديدن پيچ شما فضايي به او دست مي دهد که او را ترغيب مي کند تا در اين فعاليت کمپين نقش داشته باشند


3-مسابقات اينستاگرامي: يکي از موفقترين کمپينها مي توان به اين نوع کمپينها اشاره کرد که در مذت کوتاهي مي تواند در جذب مخاطب نقش موثري داشته باشد


براي ديدن ساير کمپين ها مي توانيد از اين لينک استفاده کنيد.«نه نکته براي طراحي موثر کمپين ها»


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه استاد رائفی پور مبلمان اداري سخنی با دانش آموزان پولکی سایت فیلم ساز جوان اردبیل حسین نصیری مدرسه دبستان پسرانه علامه ۱ کمیک پلاس WWE farsi خبرگزاری فارسی کشتی کج آرنا