بازارياب‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي نياز دارند که با فضاي شبکه‌هاي اجتماعي آشنا باشند تا تصميمات درستي براي افزايش و هدايت مخاطب بگيرند. در بازاريابي محتوايي شبکه‌هاي اجتماعي، منابع فراواني براي يادگيري وجود دارد، ما در اين مطلب، 9 فيلم و 2 سريال تلويزيوني معرفي خواهيم کرد که باعث افزايش مهارت‌هاي شما در زمينه? بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي مخصوصاً اينستاگرام خواهد شد.


1. پايه هشتم (2018)


Eighth Grade


پايه هشتم (2018)


پايه هشتم (2018)


اگر يک دختر نوجوان بخواهد فيلم کايلا دي 13ساله (السي فيشر) را با ذوق و شوق دنبال نمايد، بايد سختي‌ها و مشقت‌هاي آن را تحمل کرده تا آموزنده باشد.


از سلفي‌هاي کايلا چنين استنباط مي‌شود که وي در شبکه‌هاي اجتماعي حضوري دائم دارد و با انتشار ويدئوي‌هايي از خود و به روزرساني آن در فکر معرفي خود به اطرافيانش است اما در اين محيط دچار اضطراب ، تشويش و نگراني دائمي مي‌شود و پس از آن او به دنبال فرار و يافتن راه حلي براي اين مسئله است.


در پايه هشتم تحصيلي شيوه‌هاي زندگي کردن در شبکه‌هاي اجتماعي و محيطي که جوانان تاکنون نديده‌اند را تجربه مي‌کنند و قابل تصور برايشان مي‌شود. در اين محيط‌ها (شبکه‌هاي اجتماعي) فرزندان و نوجوانان خجالتي نيز مي‌توانند ابراز وجود نمايند و شخصيت خود را در اين محيط‌ها پيدا کنند.


با نگاه کردن به فيلمي که در معرض ديد شما قرار گرفته است مي‌توانيد از وضعيت ذهني نوجوانان خود در شبکه‌هاي اجتماعي يک آگاهي نسبي را دريافت کنيد.


2. الگوهاي رفتاري جامعه آمريکايي (2018)


The American Meme


الگوهاي رفتاري جامعه آمريکايي (2018)


الگوهاي رفتاري جامعه آمريکايي (2018)


در اين فيلم سعي در کاوش آسيب‌ها و تاثيرات اينترنت در فضاي مجازي شده است.
فيلم مستند نتفليکس Netflix سعي دارد به بررسي آسيب‌هاي اينترنت و تاثير آن فرهنگ عمومي امريکا بپردازد .


شخصيت‌هايي که در شبکه‌هاي اجتماعي صاحب نام هستند و اين مستند بر روي آن تمرکز دارد پاريس هيلتون، بريتيني فورلان واين استار قبلي، جاش استوسکي ( آ.ک.آ يهودي چاق) ، کريل بيتچوسکي هستند. در اين فيلم به بررسي ميزان شهرت روابط شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي و رابطه آن با سلامت ذهن مخاطب پرداخته است.


در نمونه هاي رفتاري جامعه امريکا سعي شده است که چهره واقعي افراد در پس چهره‌هاي مشهور و محافظه‌کار حاضر در جامعه مخفي شود و به سمت ستارگان تلويزيوني و چهره‌هاي اثرگذار در جامعه هدايت شود تا بتوان از طريق اين چهره‌ها، حس تنهايي و اثرات مخرب فضاي شبکه‌هاي اجتماعي در محيط‌هاي کوچک خانواده را به تصوير کشيد.


کساني که مي‌خواهند در عرصه شبکه‌هاي اجتماعي و شهرت‌سازي اين عرصه کار کنند بايد نيم نگاهي به جشن‌هاي هزار ساله داشته يا تحصيلات دانشگاهي بالا داشته باشند.


براي ديدن ساير فيلم ها به پست 11 فيلم که هر بازارياب شبکه هاي اجتماعي بايد تماشا کند مراجعه کنيد


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اجتماعي ,شبکه‌هاي ,فيلم ,جامعه ,بايد ,رفتاري ,شبکه‌هاي اجتماعي ,رفتاري جامعه ,اجتماعي بايد ,بايد تماشا ,آمريکايي 2018 ,رفتاري جامعه آمريکايي ,فضاي شبکه‌هاي اجتماعي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بنفش آهسته System News سیستم نیوز فرکتال ترنج وبلاگی برای همه ماده ۲۸ ای ها پرورش مرغ خانگی خط خطی های یک روانی جدیدترین و آخرین اخبار دنیای گیم و سرگرمی آرمان روان ارزان ترین و محبوب ترین فروشگاه محصولات آرسی کشور Jasmine